Google I/O 2011

Am o veste care merită împărtăşită: azi e prima zi Google I/O de anul acesta. Mi-aş fi dorit foarte mult să fiu şi eu acolo, dar resursele materiale şi de timp au fost cele care m-au împiedicat să ajung. Sper ca însă pe viitor să particip şi eu la acest eveniment care se organizează de ceva vreme şi despre care am auzit numai de bine. Pe scurt despre aceste conferinţe: se organizează cu scopul de a ilustra ce a mai creat Google  şi ce urmează să lanseze.

Astăzi au anunţat apariţia Ice Cream Sandwich care vrea să fie un sistem de operare capabil să ruleze şi pe telefoane şi pe tablete şi un alt motiv de mândrie este generat de posibilitatea de a cumpăra filme de pe Android Market.

Sunt multe de studiat şi urmărit, iar din prezentările de anul acesta, scopul Google a rămas acelaşi: să detroneze Apple. 😀

Aştept filmuleţele de la sesiuni şi pdf-urile aferente. Dacă doriţi anul acesta este posibil să urmăriţi sesiunile live şi de asemenea o sursă bună de informare este reprezentată şi de blogul oficial Google.

Google I/O 2011

Leave a Reply

